Wednesday, January 1, 2014

CO DALEJ Z PALE BLUSH?

Witajcie!

Zważywszy na fakt, że do tej pory, po wstukaniu adresu bloga, wyświetlał się jakże uroczy komunikat "blog nie istnieje", ten oto post okazać się może sporym zaskoczeniem. Co co chodzi? 
A więc uznałam, że uczciwie byłoby poinformować byłych czytelników Pale Blush, że wznawiam swoją działalność. Prawda jest taka, że mimo wszelkich wad, pisanie sprawia mi wiele radości. Uwielbiam kontaktować się z Wami i wynajdować nowe rzeczy, o których chciałabym opowiedzieć.
Przyznam, że do mojej decyzji zachęciło mnie pewne zupełnie przypadkowe spotkanie, które było jednym z najprzyjemniejszych w moim życiu i utwierdziło mnie w przekonaniu, że naprawdę warto. 

Nowy blog będzie nieco inny niż ten, jaki mogłyście czytać do tej pory. Co prawda z Pale Blush pożegnałam się nie tak dawno, ale ostatnie trzy miesiące pozwoliły mi jeszcze bardziej sprecyzować to, na czym mi zależy. 

Tak więc, pierwszym krokiem przez mnie podjętym było założenie oddzielnego tumblra z samym ilustracjami mojego autorstwa. Jeżeli macie ochotę, zapraszam na  MY PALE BLUSH.

A główny blog, na którym będę chciała poruszać tematy bardziej urozmaicone, nosi nazwę  BUBBLEGUM VENOM.

Jeszcze raz serdecznie zapraszam i życzę udanego roku 2014! Niech przyniesie wiele zmian!

x Sophie

9 comments:

  1. Jejku, nawet nie wiesz jak zrobiło mi się miło, że wznawiasz działalność.
    Czytam Twoje blogi od samego początku i szkoda mi było, że jednak zrezygnowałaś.
    Wywołałaś mój uśmiech w najsenniejszym dniu roku :)
    Powodzenia,
    Lila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteś naprawdę kochana! Teraz to ja dziękuję za mój uśmiech na ustach!
      Dzięki wielkie! xoxo

      Delete
  2. Obejrzałam Twojego tumblra i jestem zachwycona! Masz talent :)
    Czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  3. Naprawdę bardzo lubię twojego bloga i świetnie się ciebie czyta, ale naprawdę to jest trochę wkurzające, że non stop usuwasz i zakładasz nowe blogi. Mam nadzieję, że z tym nowym tak szybko się nie pożegnasz :)

    ReplyDelete
  4. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo cieszę się z Twojego powrotu!
    Jak na ironię, natknęłam się na pale-blush niedługo przed zamknięciem. Przejrzałam wtedy wszystkie posty, niektóre nawet po kilka razy, i nie mogłam wyjść z podziwu ile mamy ze sobą wspólnego - poczynając od wieku (przynajmniej tak mi się wydaje), po preferencje muzyczne i ubraniowe, a także zamiłowanie do rysunku. Pomyślałam sobie wtedy "Jeju! odnalazłam swoją soul sister! Ile bym dała żeby poznać tę dziewczynę!"...a następnego dnia okazało się że już Cię tu nie ma... No i proszę jaka miła niespodzianka, fantastycznie, że wróciłaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam, że dawno tak bardzo nie ucieszył mnie czyjś komentarz. Najlepszą rzeczą, jaka może być dla osoby prowadzącej bloga jest świadomość, że ktokolwiek ma ochotę go czytać! Hahaha, nieciekawy zbieg okoliczności z tym moim przeskakiwaniem z jednego bloga na drugi, ale mam nadzieję, że tym razem już wszystko w miarę ogarnę. ;)

      Delete
  5. Niestety nie mogę wejść na tumblra, gdyż prawdopodobnie zmieniłaś nazwę, a na boga nie zostałam zaproszona [przynajmniej taki błąd mi wyskoczył]. Jestem troszkę zawiedziona ;( Ogólnie cudowny blog (stara wersja), inspiracja dla mnie :) Zapraszam do mnie ;)
    http://madblondee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Bardzo mi miło, że piszesz! Nie spodziewałabym się komentarza po tak długim czasie, a tu proszę. :) Bloga w starej formie nie prowadzę. Od dłuższego czasu działam natomiast na fb. Aktualnie zajęłam się tworzeniem Moonbow, gdzie publikuję swoje ilustracje, zdjęcia itd. Założyłam też kanał na yt. Także serdecznie zapraszam.

      Moonbow na FB: https://www.facebook.com/moonbowofficial
      Moonbow na YT: https://www.youtube.com/channel/UCV5kMcyLF0Q0qZOGlurixNg

      Dzięki! xx

      Delete